HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: Eurogamer

The Witcher 3: Wild Hunt - Debut Gameplay Trailer E3 2013 - Eurogamer

3680 ratings | 560934 views
Debut gameplay from The Witcher 3: Wild Hunt Subscribe to Eurogamer - http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=eurogamer For the latest video game reviews, news and analysis, check out http://www.eurogamer.net and don't forget to follow us on Twitter: http://twitter.com/eurogamer
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (977)
Marco polo Any (12 days ago)
What's this soundtracks name
TheBerserkHealer (25 days ago)
While the textures from e3 to retail dont hold up, this game is still a crowning achievement in the rpg genre, i hated that textures got a downgrade while character models got an upgrade but hey.. that's how it goes. I bought this game near or at day 1.
Holy downgrade batman
pietrocious (26 days ago)
released 2 years after this so can we expect Cyberpunk 2077 in 2020?
What baffles me is that there are people that actually think this looks better than the final release
Bush did 9/11 jet fuel can't melt steel beams It does you blind conspiracy theorist dumb fuck.
leon leon (2 months ago)
THIS TRAILER ROCKS IN 2018!!
Anthony A (2 months ago)
Movements look so stiff here compared to the final game, great work CDPR, the only thing is that the movements were a bit jaggy in the final version but it's easily fixed with the Immersive Cam mod which makes Geralt's walking actually feel like one of the most realistic I've ever felt in a video game.
Anthony A (2 months ago)
0:50 I CAN'T TELL IF THE WORLD LOOKS BETTER OR IF IT'S JUST THE INSANNNNNNNNNNNNNNE AMOUNT OF SHARPENING IN THIS SCENE LOL. I mean, its like they put a reshade on it and upped Clarity, Sharpen, and all the other shit like that.
Rufus Domition (2 months ago)
Strangely, I found that Geralt with beard is much handsomer than previous non beard faces.
Justin Jackson (2 months ago)
I wish the game was this clean
Jackson B (2 months ago)
Rare case of the game actually looking way better at launch than in the trailer.
Nerf the Bush (2 months ago)
Other companies downgrade the final release And then there's CDPR
thetopherhaslanded (2 months ago)
1:24 The Witcher: Infinity War
Teddy Skrub (2 months ago)
Actual game looks better, don't know what the complaints are about. It will remain the most legendary game ever made, I'll never forget this moment.
Dr. Shout (2 months ago)
You know what’s really crazy about this trailer. The final product actually looks better. I didn’t think devs we’re capable of that anymore.
Sly Governor (2 months ago)
Dr. Shout I agree with you on that this just looks like an 360 graphics
jedisenior (2 months ago)
Yeah a great game, but man the graphics took a serious hit in the release version.
Darms Hundred (2 months ago)
When the game is actually better than the trailer
Anonyomus (2 months ago)
Actually one of the only games and developers that kept promises to the consumers and even delivered even more. CD Project RED will have my eternal respect for what they did with this game.
Gabriel Gajdoš (2 months ago)
downgrade is strong with this one
Angel Gil (2 months ago)
To much downgrade :"u
Syuna (2 months ago)
One of the worst open world games I ever played seriously I mean the game has good graphics voice acting an story telling but the gameplay was trash an the armour an weapons are shit an it’s just dull and really ruined the experience for me an the lack enemy variety an magic spells oh an the combat is terrible as well, Skyrim completely shits on this game badly they have way more content an features then this garbage
J J (2 months ago)
The final game looks better somehow. Not in the technical sense but aesthetics and artstyle.
LegendaryStatus5 (2 months ago)
A prelude to GREATNESS!
T R U T H (2 months ago)
And everything that was shown, we actually got.
Ashton Gatson (2 months ago)
The best game ever
Ludrin Deviant (2 months ago)
Pre-tty sure he fights for gold
jordan ryan (2 months ago)
H
Marian Marosko (2 months ago)
J
candr (2 months ago)
Surprisingly bad trailer imo. I actually think I wouldn't have bought the game if I had seen this trailer
americandream112 (2 months ago)
Tr
Thomas Mills (2 months ago)
Still love the version we got. This looks too much like Witcher 2 especially Geralt’s face.
Chris TcRRoR (2 months ago)
Still the greatest game ever made.
skycry33 (2 months ago)
To bad this game is shite
5 years FUCK
Richard Matthew (2 months ago)
2018
Tomugetsu (2 months ago)
5 years later, still the definitive standard of Open-world RPG games. Good job, Witcher 3.
ZDEyE (2 months ago)
Who is watching this in 2018?
gamer buster (27 days ago)
I saw people saying that the game was downgraded for Witcher 3, when watching the trailer gamepley of cyberpunk 2077. So I am here, and do not see too much of a difference from the real game. LOL.
Me. And this is amazing in 2018+))))
95 Ɣεɳɳїƒεɾ (2 months ago)
Me
かな (2 months ago)
japanese
Jim The (2 months ago)
Me
Grandy Cloud (2 months ago)
And you know what, past, it becomes a game of the year
Doctor Sam (2 months ago)
They only thing they fucked up was the draw distance..it looked so much more immersive in this trailer.
Banjo Potato (2 months ago)
Daaaaamn the Witcher looks amazing. I can't wait for a Sequel, this franchise has a lot of potential.
Maga M (2 months ago)
Brave like chechen
Roxas The Nobody (2 months ago)
Styled like the witcher 2? Interesting. But geralt looks wierd.
mynameis bob (2 months ago)
only ever played the third one but I'm already bummed that this is his last
Dominic Nhem (2 months ago)
Geralt looks like shit in this compared to the final game xD lol
deadendjustice (2 months ago)
This has a more Witcher 2 feel to it which I prefer but oh well.
DeenanTheKemon I (2 months ago)
Ive owned it since launch and it is undoubtedly a highly immersive and beautiful game.. But they definitely beefed up the graphics in it for this here trailer ;)
Snarky Scotsman (3 months ago)
I've never actually watched these trailers, I didn't need to. I played The Witcher 3 completely fresh and it was so much better for it.
Frank Tank (3 months ago)
Fuck cyberpunk
Flatulence The Unending (3 months ago)
There was no graphics downgrade. Just a graphics upgrade at retail. This trailer looks like witcher 2 with extreme sharpness
Mr. Geeb (3 months ago)
GOAT
Ticklu Roy (3 months ago)
Watching this at 2018.......the music still gives me goosebumps
Noamias (3 months ago)
Looks way worse than after release they must’ve worked hard to make the graphics even better
Francisco Rodrigues (3 months ago)
That's witcher 4 graphics
Abhishek Singh (3 months ago)
CDPR Fucking liers They tried too fool us by showing these graohics
I will play this again
bossofdeath Bossofdof (3 months ago)
I saw this in my recommandations, I thought it was witcher 4 or a new dlc
bossofdeath Bossofdof (2 months ago)
Ivan Hernandez I did not look at the title
Ivan Hernandez (3 months ago)
bossofdeath Bossofdof *Reads The Witcher 3: Wild Hunt* Him: OMG Is This The Witcher 4? :O
Father Grim (3 months ago)
Top 10 Games of the generation. Cyberpunk 2077 is number 1.
Khải Trần (3 months ago)
Địt con bà chúng mày mấy thằng loz
Nikolas Christopoulos (3 months ago)
People who say that the trailer looks better than the game must be joking.
Hitcism (3 months ago)
Amazing downgrade.
king tiger (2 months ago)
You mean upgrade
Rayyan Ali (3 months ago)
1:00 honestly Novigrad here looks a lot worse than the final version.
Le Titan d'acier (3 months ago)
Its the best game of all times #2018
cheesyspace (2 months ago)
Le Titan d'acier until Cyberpunk releases...
TheLucska (3 months ago)
Idolooooooo!!!!!
[D]arth (3 months ago)
What we got on Low is three times better than this.
Phillip Scott (1 month ago)
Bush did 9/11 jet fuel can't melt steel beams And?
Phillip Scott 2012 wants their meme back fuckface.
Phillip Scott (2 months ago)
[D]arth Haha, great bait mate, I rate eight out of eight.
gaiozi1 (3 months ago)
Animations where are you gone?
G Toyadha Tagya B (3 months ago)
Woow, this looks just like Witcher 2, glad they improved it.
iremìa bliss (3 months ago)
This is looking bad i think it's using witcher2 engine with improved effect, the end game is way better
Ananyo Chatterjee (3 months ago)
Is it me or the game looks much better now?
Fernando (3 months ago)
It's better now
Ed Kazarajy (3 months ago)
yeah blame it on consoles
Les Fleurs du Mal (3 months ago)
Huge downgrade, but still the best game of this generation, made by the best developer of this past years CD PROYECT RED
What the fuck are you smoking? The actual game looks way better than this.
Tigra Spartan (3 months ago)
Looks like pece of shit
TsunaXZ (3 months ago)
That boat is much realistic than the retail version
xPROTOTYPE2017x (3 months ago)
And the game actually looks better than the trailer
Phillip Scott (2 months ago)
xPROTOTYPE2017x Keep telling yourself that. Unbelievable. Be a better person.
Grade E quality (3 months ago)
The game looks way better now wtf are you all on about?
Grade E quality (3 months ago)
Shouldn't have added the yelloish orange tint. Still an amazing game though.
Sergio Lopez (3 months ago)
Pinche downgrade que tuvo el juego ni el PC con graficas en ultra se ve como este video
Cutter Elf (3 months ago)
Reading the comments from PC gamers here I understand why CDPR only showed the gameplay demo to the press.
kenny (5 months ago)
I fucking love this game🤣👌
Gustavo Passos (5 months ago)
Someone turned the sharpen filter all the way up for this video
Nick (7 months ago)
The old graphics had some things that made it better, but those things are too taxing. Most people who praise it, probably can't even run it. The fancy particles may look good, but just look at things like Geralt, or the Skellige soldiers. They were pretty crappy looking compared to what we actually got.
Voland - (7 months ago)
this downgrade: "damn consoles!". ubisoft downgrade: "damn ubisoft!" thats sooo cute...))
Henkkaboy 69 (8 months ago)
this version look like shit, normal is way better
chris alfaro (8 months ago)
whats the name of that sword
chris alfaro (8 months ago)
00:35
Walrusberg (8 months ago)
My only major complaint about the downgrade is the sea. It's so unrealistically calm with virtually no current or waves, and it's pretty lifeless and bland overall. But at 1:02 it looks absolutely stunning with crashing waves and a beautiful horizon, and it makes it seem like you'd be going on epic sea voyages. Oh well, Skellige is still my favourite part of the game lol.
Walrusberg. I hate skellige for those questions marks ( aka interesting spots) in water It's like.. Those boats are too slow. And all you see all around you is water And water battles are always like - hit enemy once or twice and it's dead On the land we always have either some story or cool enemy Water things are just waste of time - I cleaned everything on land in novigrad, velen and white something ( don't remember, village in the beginning) but because of those water spots I didn't even do land spots at skellige, cuz it will feel wrong to end not all of them..
Gwynbleidd (10 months ago)
For some motherfucker's idea, this masterpiece was downgraded and I am not gonna forgive that person. EVER!
Kamil Heyhat (1 year ago)
0:48 Geralt Butler :)))
Hound (1 year ago)
patch 1.31 looks good too, it's only just different good looking
FF F (1 year ago)
ЕБАНУЛ ДАК ЕБАНУЛ...
GunShot (1 year ago)
Am I alone in thinking the current graphics actually looks better?
Infidel Army (2 months ago)
GunShot i mean its pretty fucking obvious
Jyessi Terriaynt (2 months ago)
Think that the effects on the environment looked a bit nicer.
Marco91 (2 months ago)
If you look at the gameplay it looked so much better than what it ended up being
Ian McNeely (3 months ago)
GunShot no.
Artem Malian (3 months ago)
They actually do lol
Félix Vandel (1 year ago)
Looks like PS3 graphics...
king tiger (2 months ago)
Exactly
ProjectRealityBf2 (1 year ago)
Why did people want this over saturated shit. The fully released version is a tiny bit under saturated but it can be fixed with a mod or two if that. This version doesn't look nearly as good as the version released fully maxed out on PC at 1440P+.
Haftor Smari (1 year ago)
Why do people think this looks better than the final product?
king tiger (2 months ago)
Because they are fucking blind This trailer looks like my dogs asshole
Bellic999 (11 months ago)
Why do you think the final game looks better ?
cause it looks way better
Jett A Angeles (1 year ago)
I've been playing this game for a long time now and this is the first time that I've seen this trailer. It looks super amazing and holy crap! The game looks good, but not as well as this trailer. I wish CDPR just released the game just like this one!
Talking Fish (1 year ago)
I just can't understand how this game can be this good. Characters, story, graphics, music, art design, on and on... it's all high to highest level I've experienced in over three decades of gaming. Running on a high-end pc with all the best mods is the icing on the cake. I believed the hype about zelda breath of the wild and after finishing it I am right back to witcher 3 for another go at it. This game has ruined all other games of it's kind for me and I almost resent it for it.
Justin Wilson (1 year ago)
This is still one of the best looking games to date and these graphics would have been difficult to run for a regular PC. For the people saying " you downgrade, I pirate!" you probably couldn't even afford the game to begin with if those are your standards. That's is why companies like Konami are moving away from triple A budget videogame titles and moving into cheap, crappy mobile games. Most PC games are illegally downloaded anyways which is why PC gamers usually get the port last from big releases and it's a shitty port, like Batman Arkham Knight. You don't pay for premium quality so why are you expecting premium service?
TXF (1 year ago)
You people complaining about the graphical downgrade are such spoiled little shits. Yeah, let's bitch about a really good game THAT STILL LOOKS GOOD, just because the graphics aren't fucking photo realistic. Grow up. Besides, almost every game company nowadays does this. The graphics almost always look better at first, even on PC exclusives. They purposely up the graphics to get people more excited for the game. It's called marketing. As made obvious by the comments, people look at graphics first, gameplay second. So they pander to you idiots first.
Vlad Matuscsak (1 year ago)
what pissed me off the most about this game were 2 things. and 2 only. the fucking change of animations and camera effect. WHAT THE FUCK HAPPENED?
Mondajai (1 year ago)
1:26 PLEASE, i need that version of Geralt's theme
Omega One (1 year ago)
Some parts look downgraded, some parts look better. One thing's for certain; the game looks a lot less stylized, now. It has a different overall aesthetic.
king tiger (2 months ago)
Thabk God. This shit looks horrible with this terrible filter over it
John Chi (1 year ago)
Yeah. Don't know what's better. I kinda liked the stylistic visuals and unrealistic color choices, but then the final game also looks nice. You know, kinda like Witcher 2.
Yaser Alshammry (1 year ago)
God willing, I will never forget this trailer in my entire life!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.