HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: Pl4rk

Scary & Awesome Moments With Minecraft 10: Diamonds, Death and Dismay

102 ratings | 22435 views
I'm sorry, I wanted this video to be longer, but I ran out of disk space and had to delete files and old footage before being able to continue. Once again, please tell me what you think about the video, and tell me what I should do next or differently or whatever. Mod: Buildcraft http://www.minecraftforum.net/topic/286417-173-buildcraft-1732-pipes-quarry-auto-crafting-and-building/
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (52)
Pomko Jang (2 months ago)
Looks likes we missed the old ones buts mods.
PL4RK do u have mosterphobia? - or u are just a faker and wants more veiws
Hey Pl4rk well you ever show your face?
Hey Pl4rk, can we be friends ? iv been watching you for now 2 years, i think your a good utuber
Pl4rk (1 year ago)
If we ever get there, hah sure, I'll mention you in it :p
Hey btw Are You Going To Make 40k Subs Special?
Pl4rk (1 year ago)
Looking back I definitely seem really over-the-top, but I can remember in the beginning I actually felt kinda scared though lol. Though of course I did play it up for the recording.
Jerry Honore (2 years ago)
why not dig up redstone?
Criken32ALT RBLX (2 years ago)
+Jerry Honore *coal
Jerry Honore (2 years ago)
why not dig up the redstone and the Cole instead of just Dimon blocks
Akira Lumbawa (2 years ago)
3:43 NOOOOOO!
AweSandra (2 years ago)
5:27 it looks the skeleton is a cookie and pl4rk is eating it 😎
Rotten xEgg (3 years ago)
3:43 OMFG I CAN'T BREAAAAAAATTTTTTTHHHHHH XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD My parents think i'm retarded. C:
Rotten xEgg (3 years ago)
Pl4rk: NOOO!! NOOO! NOOOOOOOOOO! XD
Pl4rk why did you stop doing videos?
Nyia Pilgrim (4 years ago)
At 3:46 I cracked up so HARD X D NOOOOOO NOOOOOOO I LOST THE MINING WELL
Deedee Barrie (4 years ago)
hey love your vids love mincraft soooooooooooooooo funny 
Trey Parker (4 years ago)
Nooooo noooo
HazardousCrafter (4 years ago)
At 5:28 I laughed so hard dude :)
SUPERMARIOJUSTAN (4 years ago)
just turn it on peaceful
Cabbage Dish (4 years ago)
3:43 OMG I DIED LAUGHING XD YOUR THE FREAKING BEST!!! XD
Rotten xEgg (3 years ago)
Well.. *throws flowers and bows* Rest In Peace, Mari Patosa. XD
Perfection Style (4 years ago)
I wish i can play minecraft in com
Jesse Jake Figueroa (5 years ago)
And whoever said that do not said that again
Jesse Jake Figueroa (5 years ago)
Who are you calling him a cry baby don't cry a cry baby anyway you are cool
Krista Fletcher (5 years ago)
No this is soooooooooo funny
Connor Beach (5 years ago)
AHH FISH FISH FISH FISH!!! Me: No need for that language laddie!
Sacred Heart (5 years ago)
i kept rewinding slow motion nooooo
Jon Nguyen (5 years ago)
Turn it to creative mode
Becca Day (5 years ago)
Nooooooo ROFL
KnightsoftheCrafting (5 years ago)
More vids plz
RTNANDEZ96 (5 years ago)
Frieza voice 1:42 (YESS, DIAMONDS
Sam Taylor (5 years ago)
lol 3:45 p.s. go to the squid cave
Krishan (5 years ago)
Why didnt you turn on peaceful mode
End Gaming (6 years ago)
FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
JesterBester (6 years ago)
ur awesome
punkyto892 (7 years ago)
3:40 LOL
IdioticSmiley (7 years ago)
"Awwwww ffffish.... fish, fish, fish!" Lol XD
Derpy (7 years ago)
@Pl4rk If you don't mind :> Sure I would love to see it :D
Pl4rk (7 years ago)
@fancyncv110 Oh, I thought they grew everywhere except directly next to a torch or in sunlight... That's why I try to keep my mushroom places a bit dark, but not enough to spawn mobs. Thanks for the tip!
fancyncv110 (7 years ago)
O and i forgot a mushroom tip: they only grow in darkness ok thats all ill be comenting for a while
fancyncv110 (7 years ago)
And new bosses :D
fancyncv110 (7 years ago)
Hey the 1.7 mobs and cool stuff oved to 1.8 :/ but you will move faster maybe get experience orbs and crit hits :)
Pl4rk (7 years ago)
@Disendant Ok, I will be making more! You should tell me things to do/challenges or whatever. Me and my friends have been playing SMP together on my server, do you want to see it? It has already ended and I don't think we will do more since we got bored though.
Derpy (7 years ago)
Moar Please! Don't Stop!!! You're really funny! xDDDDDDDDDDDD
punkyto892 (7 years ago)
@Pl4rk Yeah, but although I will probably not spawn the same place you did, I may spawn near that cave :)
Pl4rk (7 years ago)
@punkyto892 Awesome cave please. With the dot included. That's the seed. Keep in mind though you might spawn somewhere else, and would have to travel very far to go to the same cave as I am in.
punkyto892 (7 years ago)
@Pl4rk By the way, what's the seed for your world? I just love the caves :3
supermarc45 (7 years ago)
gratz on diamonds! now find platinum!
punkyto892 (7 years ago)
@Pl4rk You're on a creeper.
Pl4rk (7 years ago)
@punkyto892 Haha. Anything is possible when you throw away your mining well into lava.
punkyto892 (7 years ago)
Pl4rk is now diamonds.

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.