HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: Ultimate Gamerz

The Evil Within 2 - FIRST Gameplay Demo (Upcoming Survival Horror Game 2017)

251 ratings | 20208 views
The Evil Within 2 FIRST Gameplay Demo of Upcoming Horror Game 2017. Share your thoughts, leave a comment also Subscribe. Release date: 13 October 2017 on PS4, XBOX ONE & PC. Facebook page: https://www.facebook.com/UltimatE-GamerZzz-293172180798127/?ref=aymt_homepage_panel Twitter Account: https://twitter.com/abdurr9871
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (41)
honeyhotsauce (1 year ago)
Are your effin seriously? I live alone with two dogs not sure I can play this game
Drake McMillian (1 year ago)
Her laughing so creepy
Turtle Tape (1 year ago)
Nice they made a movie finally
DutchNewbJr (1 year ago)
Wtf is this for shit
Brandon Rich (1 year ago)
Evil Within is the real new Resident Evil series. Thank you Shinji.
Ended up giving away the last title on PS4.It was an unplayable pile of shite.Dont be fooled by the hype
james anderson (1 year ago)
Must be using id tech 6
james anderson (1 year ago)
He looks like a real character now
james anderson (1 year ago)
This one no they sorted it they must be using the new id tech six defo
james anderson (1 year ago)
Guess u are mental if ya dont like this
Tarantinofan100 (1 year ago)
Can't wait for this game. The first one was masterpiece
Doer Rosales (1 year ago)
THE DREADED STAMINA BAR!!!
Epyonwings (1 year ago)
Plot twist! maybe. Her daughter is Evil.
LewisDaGreat 1 (1 year ago)
This game looks amazing let's go babyyyy!!!!
Seyi Josef (1 year ago)
Can't wait
Ankush Sharma (1 year ago)
hope this game may not have frame rate issues as it was on previous game
shredsCSGO (1 year ago)
I just realized they changed Sebastian's voice actor. Kinda digging it.
Turkish Girl (1 year ago)
Shut up and take my money!!
Mosswine (1 year ago)
Turkish Girl lets play
SHUBHODEEP HALDER (1 year ago)
i wont be sleeping tonight
lingkarusak (1 year ago)
wow this game will be great. better than RE7
UĞUR DÜNDAR (1 year ago)
Oh yeah umm Joker is back right?
tony (1 year ago)
Damn she back again
Rodimus Prime (1 year ago)
this is pretty much how my life feels every monday
Tech Hybrid (1 year ago)
Rodimus Prime lol
Ty crestfallen (1 year ago)
Laura looked much scarier as the spider lady than that thing.
Tybee (1 year ago)
Couldn't top that fucking abomination haha. I do think they could have done better but will still be getting it.
joelabo (1 year ago)
Poor guy woke up in Target.
bigmanolo26 (1 year ago)
I can't wait for this and imma definitely play it at night in the dark
L.A. Primal (1 year ago)
It looks so good! I cant wait!
Abigail Isaacs (1 year ago)
That saw though
200016LIVE (1 year ago)
super!!!good luck!!love you!!<3 visit me friends!!SUBB4SUBB!!GOgoGO!!! :)
abdalminator (1 year ago)
with beautiful graphics comes mind fuck and scary things T.T
MrCockMan (1 year ago)
Omg piñatas in the beginning yayy. Maybe this game won't be so scary after all :D
kali kana (1 year ago)
looks like the camera angle and the control will suck as it sucked in the original
Tech Hybrid (1 year ago)
kali kana what are you going on about
Yushie Delacroix (1 year ago)
How'd u get access to play the beta? Do u need to preorder the game itself to play beta?
noalaiglesia (1 year ago)
That was fucking creepy
Maxsuell SoudGames (1 year ago)
The beginning is the most bizarre moment
Havok Cryptic (1 year ago)
Dam son I'm so getting this
Kenaiis (1 year ago)
Good video!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.