HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: MERPTV

THIS NEW ZOMBIE GAME IS AWESOME • CONTAGION VR OUTBREAK - HTC VIVE GAMEPLAY

130745 ratings | 7410740 views
Built exclusively for VR, Contagion VR: Outbreak will immerse you in the middle of a zombie apocalypse! Relive the stories of multiple survivors, team up with your friends in any of our cooperative multiplayer modes, or test your skills against other players in one of our PVP modes! The intro music is covered by my friend and not original! Website: http://www.contagion-outbreak.com/ MERPS REVIEW SCORE: • GAMEPLAY 8/10 • GRAPHICS 8/10 • AUDIO 8/10 • IMMERSIVENESS 9/10 • LENGTH 7/10 OVERALL: HOLY SHIT, I love the atmosphere in this contagious vr outbreak demo! Yes that's right, it's just a demo and you can check it out on steam! I've played the normal game on pc for a couple of month's with friends and the multiplayer pvp is just so fun and awesome to play! I can confirm that this will be in the VR version aswell! But for now we can only enjoy this demo! The atmosphere, zombies, weapons, story is just so freaking appealing! I hope you enjoyed this video! Would I buy this game again if I lost my steam account? It's a free demo! I love it! MY VR SYSTEM: • I7 2700K 4.6GHZ overclock watercooled • ASUS MAXIMUS IV EXTREME-Z • 12GB RAM • GTX1080 MSI SEAHAWK WATERCOOLED & OVERCLOCKED. • 256 SSD + 1TB HDD. Are you a VR developer and you have a business offer? • kingdtommy@gmail.com THANKS FOR WATCHING AND CATCH YOU IN THE NEXT VIDEO! MUCH LOVE, MERP
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (8335)
Bastomy Veganza (6 hours ago)
At first, I thought the player's voice is the in-game character's voice.. LOL
Kohais Khan (7 hours ago)
very good
Axzyte 7017 (9 hours ago)
oh so evil
Jroa Flowg (10 hours ago)
I'm scary
vincent xiong (11 hours ago)
Damn that way u play makes it seem like a movie
ScoresUnders (12 hours ago)
Left 4 dead 3 looks cool
Moses Yang (20 hours ago)
Yes, I also lock myself out of certain rooms in my own house
That One Girl Plays (20 hours ago)
Who's voicing?
fossthehoss (21 hours ago)
awesome video.
Erick Lloyd Wayne (21 hours ago)
Multnomah and Washington counties? Shit! thats just north of me.
Millard (22 hours ago)
Turns on tv... shoots it because it's loud
Spideykid03 (23 hours ago)
I thought this was the last of us bc of the beginning music
Yash N 2 (23 hours ago)
Whats the name of game
Love song (1 day ago)
This world have real zombie world
Jack Jase (1 day ago)
Why cant graphics be this good on the actual game
Serite Ross (1 day ago)
"What does this laptop say?" Blue screen of death.
This made me sweat.. damn
Jeff Boyd (1 day ago)
I love how he's holding a flashlight and aiming it front of him and it's still dark as fuck and you can't see anything..... fuck I hate games like that. No-one wants to run in the dark, you don't need that dumb shit to make a game "scary"
IMVU_ Mr Wanted (1 day ago)
This Game Looks Like The Last Of Us Hopefully Is Good As The Last Of Us loll
Major Degtyarev (1 day ago)
Soo good
Isai Santos Caceres (1 day ago)
Been knowing about this game
Jakhari Williams (1 day ago)
lol your playing like a bad actor
MERPTV (1 day ago)
Thats why it got 7.3 million views 😁
ade surya kurniawan (1 day ago)
So funny when you got corner by zombies 🤣🙏
Isma Fics (1 day ago)
Tio la musica es de the last of us
Luke Shaw (1 day ago)
You had me laughing when you killed tony the way you say mate is brilliant! 👍🏻👍🏻
Jake Vriens (2 days ago)
You can hear instantly he's dutch haha. I like how he pronounces ''mate'' too 8:22.
FallenFender (2 days ago)
Well, you see hands without arms....not awesome...
Katywu Ste (2 days ago)
Wasting bullets and saying the same sentence repeatedly....
Juppetamz Sabandal (2 days ago)
this game is AMIZING
YouAwakeYet (2 days ago)
Was the talking a part of the game or was that you?
LR Saiyan (2 days ago)
That Scene where the Player killed the First Zombie killed me xD That must be a funny game
Jake Ryan Booth (2 days ago)
This looks fun as fuck. I’d play VR just for some scary games like this.
Johnrell Perez (2 days ago)
Music in beginning comes from THE LAST OF US!
Kampfarsch (2 days ago)
late comment but the player character shouldnt talk especially in a vr game its important to keep the immersion up and the dude suddenly talking throws you out of it
Teachworth01 (2 days ago)
WUR FRENDS MET!
Gabe Steinwinder (2 days ago)
At 15:11 who else jumped?
Sindhu Nugroho (3 days ago)
what the name of this game?
Ali Henderson (3 days ago)
Your amazing actor for the voices idk how you do it but keep up the good work.
MASTERSLY5 (3 days ago)
Why is there some channel called Videogamesconsole.it posted this just recently?
Kokusu Komuro (3 days ago)
Oh so it was him talking all alone lol
I like it
Cemetery girl (3 days ago)
Your accent makes it funnier.
Abuzar Abuzar (3 days ago)
You say shit all the time
Corey Carter (3 days ago)
This intro has some serious The Last of Us vibes!!
Juan DM (3 days ago)
1) 10 minutes before the first zombie arrives. 2) Why would i want to hear an entire phone conversation? 3) Gameplay is fake unless you have a gigantic room set up for gameplay. There's no way a vr character walks like that.
Tricia Tavares (3 days ago)
What in the world is the song when you found the shotgun
Suneil Pradhan (3 days ago)
10:32 background music (Beethoven into the 🌙 music) great choice 😎
ImaginationManatee (3 days ago)
Why didn't he keep the rifle?
Dogue0905 277 (3 days ago)
It´s VERY AWESOME!
Jefi11 (3 days ago)
Its like resident evil 2, I love this VR zombie game
UNSCrearadmiral (3 days ago)
So why did you drop the assault rifle at the end?
Leo Kliesen (3 days ago)
Nc commentary you practice it all wow
GIJS_GAMER_NL (4 days ago)
funny af dude
confidential dud (4 days ago)
Tha song give me vibes of thelastofus
Defaultgamingvlogz Yt (4 days ago)
I subbed ur vids r funny
FORMORTAL (4 days ago)
is this version in the standard keyboard mouse game of contagion?
Blitz_ (4 days ago)
Its tlou theme song Edit : and moonlight sonata
No Name (4 days ago)
8:32 “huh! Eh! Huh Eh!” Lol
aman singh (4 days ago)
What game is this i mean which ps is this
Claudia Toyota (4 days ago)
When the commentary is better than the voice character. And I thought it was vc talking all the time😹😹
Ra Sha Fandom Channel (4 days ago)
Awesome
wullie gotfingered (4 days ago)
Last of us spin off
vLuiss espi (4 days ago)
What game system is this ?
WolfyDraws :3 (4 days ago)
**picks up remote** “What is this?” Awesome game tho it looks really cool!
Tim K (4 days ago)
Ummmmm so if the character was unaware of the disease, why is he already suited up?
Hiruko Kagetane (4 days ago)
*Damn it BIOTEC*
joel nardone (4 days ago)
Fack the polismen
WolfyTheArtist (4 days ago)
THIS IS FUCKIN AMAZING!!!
Zonyak (4 days ago)
The atmosphere is so scary, i love it
checkout this game its amazing zombies rush omg really good graphic https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wkgamers.zombie.shooting.zombify.dead.trigger.sniper
chevyengine307 (5 days ago)
They sure have lots of clips on there luggage lol
Tylor Efron (5 days ago)
What is the name of this friend game?
Ploppy GT (5 days ago)
Dang you should be a voice actor of the player
iman EGHBALI (5 days ago)
New sub bro
Jack Benimble (5 days ago)
Vr looks like so much fun
Electrolite The Great (5 days ago)
9:57 What a GREAT idea!
kherl cuinhane (5 days ago)
fucking dope vid
limzhunpin lim (5 days ago)
Awesome man
Tassia Nascimento (5 days ago)
Que top doido 😎
Ninja Penguin (5 days ago)
im buying htc vive for this
Cerraosso (5 days ago)
+ of same
Pepe The frog (5 days ago)
Subbed
kirsten johns (5 days ago)
What girl ain't home waiting with the food already for her man to get there. Fuck outta hereeee.
Master Wort (5 days ago)
Im getting this
max sous (6 days ago)
She dead right😂😂😂
YingzZ (6 days ago)
Dislike because of the cringy roleplay :/
MERPTV (6 days ago)
Good thank you
ツKARI (6 days ago)
YOU TOP
Gaming with Tah (6 days ago)
I hate zombies
Lachlan Briggs (6 days ago)
Maybe you should advertise more vocally that this is a paid advertisment
MERPTV (6 days ago)
This is not paid ? What the heck are you talking about.
Phelan Christopher (6 days ago)
LOVE YA TOO BITCH!
_ 4Blake _ (6 days ago)
Its the last of us 💖
Anshu621 Marriott (6 days ago)
It Virus Disease Outbreak
jack T (6 days ago)
Man I want one but i only have a laptop and I'm guessing u built a bad ass computer any suggestions on what I should get I seen the PlayStation head set should I just get one of them what's the best way to go
MASTERSLY5 (6 days ago)
Do the guns work like pavlov vr?
Mr. sting ray (6 days ago)
Not the beeeest voice acting in the world....
Alan FErnandez (6 days ago)
The last of us soundtrack in background? C'mon man, don't mess with an iconic game like
Alan Stefan (7 days ago)
Does it make you motion sick with no teleporting?
ZachAsa (7 days ago)
This looks awesome, now if I could only afford a PC that would be able to run VR haha
Patrick Ancona (7 days ago)
Looks almost as fun as a colonoscopy, & you are a snowflake pussy
An Option (7 days ago)
10:03 WTF I LITERALLY JUMPED OFF MY CHAIR AND SCREAMED LIKE A GOAT AT THE SAME TIME. AND THANKS FOR MAKING THIS LOOK SO REAL EVEN THOUGH YOU'RE THE ONE PLAYING. YOU'RE GREAT! (P.S SORRY FOR MAKING ALL THIS CAPITALIZED, I STILL HAVE THE TOUCH OF BEING SHOOK)

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.