HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: IGN

How Scary is the Paranormal Activity VR Game?

70595 ratings | 8954322 views
We locked some people in a room to play the Paranormal Activity VR game to see how scary it was. It's coming Summer 2016, but what did we discover? See for yourself. Check out our other 'How Scary' videos here: How Scary is Until Dawn? https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=zRzMpAfZflw How Scary is Alien Isolation? https://www.youtube.com/watch?v=7EWe69vP1pA How Scary is Outlast? https://www.youtube.com/watch?v=1Vcgdl4xQ18 ------------------------------­---- Follow IGN for more! ------------------------------­---- IGN OFFICIAL APP: http://www.ign.com/mobile FACEBOOK: https://www.facebook.com/ign TWITTER: https://twitter.com/ign INSTAGRAM: https://instagram.com/igndotcom/?hl=en WEBSITE: http://www.ign.com/ GOOGLE+: https://plus.google.com/+IGN
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (8386)
Meredith Grubb (1 day ago)
I would shart myself so bad, never will I play this game.
Aeprille Esplana (2 days ago)
easy... peazy lol
Rishav Paudel (4 days ago)
guys I played a virtual reality game of driving boing 737 and I crashed I cried guys it was too scary but when I saw I am alive I was too happy from that day I never played vr
Uttam Torry (5 days ago)
i wanna try dis... could be able to die sooner
Zachary Smith (6 days ago)
I'll try but idk.......👇
Rhian Avril Reyes (8 days ago)
Jim hall is really enjoying
Fadia Abo (13 days ago)
That wasn't scary at all I need more
"That doesn't work I can't breath fire" LMAO
Cvo 7210 (17 days ago)
Jim is literally having the time of his life
Cvo 7210 (17 days ago)
" Here we go CMON *blows* It doesn't work I can't breathe fire" Lol, seems like something I would do
Bitz Leonard (19 days ago)
i don't even dare to watch them playing this game/////////\\\////
Andre Vilas Boas (19 days ago)
SHADOW OF ROME ????????
Trunks9995 (20 days ago)
That Mark dude sounds like Seth Rogan aha funny guy.
FoFo Star (21 days ago)
Hhhhh funny😀😂
Chainer D (21 days ago)
Awsome way to promote the game wll done
Claudia Ayala Muniz (23 days ago)
I love how i clicked on the video knowing that it would be scary yet I still got scared #why #fml
Ryan Slack (26 days ago)
Hell yeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh 😀
Creeper Games (29 days ago)
10 billions subscribers What???
Elizabeth Lockett (30 days ago)
Actually screamed at that last one.
Maribel Carmona (1 month ago)
OMG😱😱😱
Subrata Ghosh (1 month ago)
OK that seems to be fun
Dawayne Johnson (1 month ago)
Ok now the crying was too dramatic🤦🏼‍♂️
Kevin Joe Pelayo (1 month ago)
Oh Gaahhd this game was extremely scary aswell so thrilling & challenging Cool bro Great Vid im scared a little bit LOL😆😣😮👌✌
R1o (1 month ago)
6.16 Headset is broken xD
Kumiko Sayaka (1 month ago)
M i the only one who thinks that this video's super funny😂😂
David Park (1 month ago)
the guy in the blue shirt had the best reactions
In full screen
5:55 scared the hell out of me
inuyasha and kagome (1 month ago)
4:30 i threw my phone across the room and yelled
Lol, the guy a 5:43 keeps laughing at every spook
Resero de (1 month ago)
Oh shit🙀
quasi•momentum9 (1 month ago)
These ign folks are too scared of a silly game
Richard Smith (1 month ago)
Cant bealive jumped at one point and im not even in vr lol
AndrewDaniele87 (1 month ago)
5:48 "Okay. Don't go that way." Hahaha, the way he says it
Omar Farouc (1 month ago)
😲😲😲😲😂😂😂😂😂😂
John Bolter (1 month ago)
1:16 if delirious was there he would ask teddy bear to help him lol
TBNRWARS (1 month ago)
Never
Brian Linville (1 month ago)
wait, so our brain and eyes are a VR Simulator?
Eugenia OL (1 month ago)
I’d probably be saying “well that’s not creepy at all...” all the time
michael manzo (1 month ago)
I don't understand why do girls drop to the floor in the fetal position what does that do if it was real lol don't get girls logic like my girl at the beach in a tiny bikini no prob but f someone walks in on her in her brain or panties they go nuts covering up lol don't get it
madican (1 month ago)
*Yep Very Scary*
Chris Åstin (1 month ago)
Play this game inside a haunted house
WKF Philippines (1 month ago)
if you guys got scared . I get scared
Me Me (1 month ago)
I wanna do this hahahahaha “Ooo a key, AHH” 😂😂😂
Ashok Ashwin (1 month ago)
Can I take that game I'm asking
KipzO (1 month ago)
that was WACK
MeZoO_T.V (1 month ago)
comments noobs where are you
Jada Dogeno (1 month ago)
Oh, that’s not okay! 😂
ocluna 123 (1 month ago)
Comment section.....my safe house
Alex prasad (1 month ago)
I don't know why.... I just wanna see a brave indian playing this game 😂 and want them to see how he plays
Peridot (1 month ago)
4:11 wait steve *but* ts?
Peridot (1 month ago)
*listening to the sounds while reading all comments*
Block (1 month ago)
literally stealing from the cookie jar is scarier then this
I love video (1 month ago)
Nope... Nope nope nope nope nope nope. I don't want to try... I well be cry and can't at night..
Mercy Rapan (1 month ago)
I am never gonna try.. i may die in the stop😖
wesley snipes (1 month ago)
At 2:03 ninja stealth activated
Aj r (1 month ago)
i was thinking game of thrones game... now that will be cool
castray sketriek (1 month ago)
Meemememememe I'll try it I'll try it hahaha this is cool wowo its soo amazing put witch, and the slinderman their I like it I like it 🙌🙌🙌
Jura Vendon (1 month ago)
I dont get it why ppl are so scared of VR horror games. To me they are dang funny xD
Jakaŭ ישראל (1 month ago)
I loved everything about this video.
Amanda Djones (1 month ago)
Yessss. Love everything scary
Hassan Hassan (1 month ago)
these people are such over actors. its not that scary.
Slim Shady (1 month ago)
These people are overreacting.
Dagobert Duck (1 month ago)
is there anyone who acually plays this by himself?
Saulo Oliveira (2 months ago)
Muito top hahahaha
cat luva (2 months ago)
Not another call of duty 2 stars.
Eddie Ca. (2 months ago)
they should make an insidious version lol
Deep Singh Limbu (2 months ago)
I also use this vr box
christina love (2 months ago)
6:16 I pissed myself from laughing
christina love (2 months ago)
5:54 I literally almost punched my mom
sandeepjaan2001 (2 months ago)
I don't wanna try
ElfHighMage (2 months ago)
"...I just need the Lord Jesus with me!" CLASSIC!!!
Tara Garaputo (2 months ago)
Ok then
J Xæx (2 months ago)
How can a mere virtual ghost be so scary.....not even a real one is to be made such a drama....
BowHunter77 (2 months ago)
Scariest part is 6:46
The Wandering Soul (2 months ago)
I aspire to be like jim hall.I haven't tried vr yet,wonder how I would react.
JudgeDread 305 (2 months ago)
Naomi Kyle is cute
Black Cat (2 months ago)
I feel so sorry for that one woman, but I would have probably reacted like her 😂 not like that positive guy who had fun playing!
NotableBias / (2 months ago)
That black girl is absolutely useless lol
sam cline (2 months ago)
watching them all scream is funny 😂
Josh Ener (2 months ago)
These guys ever play a horror game before lol they should probably stay away from deadspace and silent Hill lol
Steven & Amanda Tyler (2 months ago)
Hell yes!!!
Damarco Harris (2 months ago)
I did play it its so freaking scary I'm at where the candle are lit in the hallway
I'LL TRY IT!!!
MagicianFlip69 (3 months ago)
Wow. Gaiming to the next level.
Michael Cataluna (3 months ago)
What’s the black couch for?
Edward Evans (3 months ago)
Watching this was so funny. 😂 More vids like this please.
H H (3 months ago)
Those girls are way way to sensitive. I would get scared to but gees they broke down in tears. I hope nothing stressful happens to them in the real world.
Anomaly (3 months ago)
Why do kids think "wicked" is good? Save, heal & deliver, Lord.
Jack Skellington (1 month ago)
Anomaly it's used in the same way "sick" is
Anomaly (3 months ago)
No I meant why do they say, "wicked", when meaning that something is good? It's a huge misnomer.
Holret (3 months ago)
the thrill is fun
Aladdin Saif (3 months ago)
Yeah why not I am gonna try it for once any who
N Y N (3 months ago)
I feel dizzy
MaKe ViDeO's WiTh JULIE (3 months ago)
wow
AmesaceGaming (3 months ago)
This is pure gold
YRAH CHANNEL (3 months ago)
This is the most funniest video if seen.. in laughing tears 😭😭😭
Pemba Tamang (3 months ago)
At last, a girl cried so hard
[Eltorreta] (3 months ago)
i dont comprend, half life 3 with htc vive? :,(
TheChampGamer Girl (3 months ago)
wѳw
Carolina Reinadith Ramos (3 months ago)
You could just run away literally til the plug of the vr is removed then voila!
Robert Ornelas (3 months ago)
and that blond girl just dropped a 600 dollar head set lol
Robert Ornelas (3 months ago)
that last girl is crying lmao

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.