HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: Xbox On

9 Things you NEED to try on your Xbox One

9169 ratings | 720706 views
► Get more: http://bit.ly/XboxOnSubscribe Hit LIKE and be sure to SUBSCRIBE so you never miss brand-new unboxings, exclusive gameplay and LOADS more. Ellen and Benny run through their list of all the things your Xbox One can do, from custom soundtracks to using your phone as a remote. How any of these have you tried? ___ Xbox On is the home for all things Xbox from features on your favourite games to the worlds' hardest Achievements and everything in between. Join our Xbox experts Benny Central, Ellen Rose and Graeme “AceyBongos” Boyd for the latest and greatest games including Gears of War 4, Quantum Break, Crackdown 3 as well as E3, Gamescom and EGX. Subscribe now: http://bit.ly/XboxOnSubscribe • Facebook: https://www.facebook.com/xboxuk • Twitter: https://twitter.com/xboxuk • Instagram: https://instagram.com/xboxuk/
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (910)
an lego man (1 day ago)
Xbox original: You just play Xbox 360: You can only buy games with live, but you dont need it Xbox one : You NEED to have xbox live and to go online or buy games you need gold Xbox 2: You need to buy configurations and menu with diamond, you only can buy an diamond online with xbox gold. But you need your microsoft and an app about xbox. the app is free, but to click an button you need to buy xbox silver, that you will need live to buy it. Switch and ps4: create an account Log in Play games
Esteban Huitton (11 days ago)
Who doesn't love xbox
Young JAY (29 days ago)
Honestly Xbox has a problem when it comes to downloading games :( takes forever and I have 100 down internet .
Hey, is dev. mode secure?
Kemosabe 23 (1 month ago)
Cortana doo doo
K1LL3R (1 month ago)
4:15 if im famous i be like that XD ;o
Face of Fiel (1 month ago)
I literally barley got an Xbox one 😂😂
Purple Inc (2 months ago)
3:05. I’ve done this too many times
Gray Rob (2 months ago)
Yeah I can play forza horizon 3 on like a laptop!!!!
Ugandan knuckles (2 months ago)
If you pause the video at 0:16 you can see beyond good and evil
zach buttox (3 months ago)
How do I make my thing side ways @Xbox On
Faiq Yousafzai (3 months ago)
Plz give me this
DSG ADVANCED 21 45 (4 months ago)
5:22 Best Moment of My Life🤣🤣
MrGogania (4 months ago)
Ellen is hot. She needs to be my girlfriend so we can game and shag a lot.
Keisha Oconnor (5 months ago)
I received free codes from Codenimi. If you also want 100% accurate coupons then enter in google as "Codenimi free". You have handful of coupons there.
Victor Mcpherson (5 months ago)
Surprinsingly I found a website called Codenimi, where I received real coupons. You can also get 100% free gift card codes from them search in google as "Codenimi free" to receive the codes. There are n "number" of authentic codes there.
coolmikeymike (5 months ago)
Yoo you have gta let's play together
Citroen Games (5 months ago)
After 4 days im getting my xbox one and yes im that poor that im getting it now im now using xbox 360
Black Panther (5 months ago)
whos watching in march 2018
kevin jacob (6 months ago)
Hello, guess what happened!! I received great coupons from codenimi. You can also get them by searching in google as "Codenimi free". You will find loads of working codes here.
Izaiah Perez (6 months ago)
I'm not rich i oln y have 4 games :(
Airplane Engine (6 months ago)
Idk why we need to download each CD/DVD-Games.
Gaming Universe (6 months ago)
CAN WE XBOX PLAYERS GET XBOX LIVE GOLD FOR FREE PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ PLZ PLZ PLZ PLZ.........I WANT TO PLAY WITH MY FRIENDS PPPPPLLLLLLLLZZZZZZZZZZZZZZZ
D4rKpOisOn X (6 months ago)
This girl is so cute I wanna invite her to a party AND TOTALLY BANG HER!!!
Andrew L (7 months ago)
your hot girl
Joe Joseph (7 months ago)
Do you keep the game forever even when your subscriprion gets over ?
TenMoss (7 months ago)
Justin Bieber xD 3:23
Edsuperdog10 The gamer (7 months ago)
New sub
b spanz (7 months ago)
Who came here 4 the title i did
iTz_FaRaZzz (7 months ago)
Im a ps4 fan tbh
Bryant Young (7 months ago)
Doo you need to have a headset for cortoona
Xxxx Tentacion (7 months ago)
What’s your gamertag
AquaSheep (7 months ago)
Am I the only one that scrolls through the comments and wished there was a ? reaction as well as like and dislike
Try Me (7 months ago)
Lmao Justin Bieber One Time song with BO3
wookie one (7 months ago)
A playstation 4
Bridget Whitaker (8 months ago)
3:06 tho
Andres Nun (8 months ago)
It took me 1 month t download battlefield 4 I think it was just my Xbox cause my internet is pretty decent
666K views 0_0
deantwan773 (8 months ago)
I'm not going to lie I got a Xbox one S 1tb two.weeks ago and yeah the internet is why smoother then ps4 I just hate it takes all day to download games
Sadler Arcade (8 months ago)
Yay now i can find my whole 2 games that take up the whole amout of my space
Robin Alkan (9 months ago)
I have a ps4 at the moment im getting xbox one s in 5 days
Who watching in 2018😂
Jake Carver (9 months ago)
I Don't understand how to play anywhere idk how to do that
Zaruto X (9 months ago)
I’m just just getting mine so
Joshua lund (9 months ago)
I just got a one s upgrading from 360 and I have wierd screenshots from pressing home and y
bigoneish (9 months ago)
Lame
Mason Fetters (10 months ago)
These people are dumb this is all basic stuff
Dickcheese143 (10 months ago)
Sexy host😚
iron phoenix (10 months ago)
plz check my cringy channle
Dasher- MC (10 months ago)
#XboxDaBest
Simplisticc 78 (11 months ago)
I Guess Ellen kinda likes RDR Just a thougt
JUSTICE FOR WALLY (11 months ago)
When you spoke to cortana, my computer, dads laptop, mums laptop and dads phone all powers on
AeriegonGaming (11 months ago)
when he said hey Cortana he activated my cortana
Charlie Zelenoff (11 months ago)
I am 0-1 - http://boxrec.com/boxer/446405
Luke Riley (11 months ago)
Xbox off
ReKLess Matrix (1 year ago)
Just got an xbox one s yesterday and it legit took from 7 at night till 4 in the Morning to download halo 5 ugh my ps4 downloads better but I like the interface so far!
Hasagun Prototype no.2 (11 months ago)
BTTP Remix that's because Halo 5 is 60GB also how's ur internet? :)
VacancyJB (1 year ago)
Who is playing Xbox in Malaysia?
VacancyJB (1 year ago)
3:03 lol, evil face...
Boaty Mc Boatface (1 year ago)
Xbox one dash sucks arse
Epic02 (1 year ago)
Here is a question, why at 5:06 The guy is playing scalebound if it got cancelled?! 🤔🤔🤔
Fear4Less (1 year ago)
Can u do a tutorial on doing long YouTube videos
RedForeman (1 year ago)
Yo, I beat all my games. And haven't had a new one for MONTHS can someone buy me a few?? Lol
DIRE Loky (1 year ago)
I don't understand how the play anywhere works though ?
proboscis pro (1 year ago)
I know all of this
IntsuitY (1 year ago)
Hey i just want to ask that if you are xbox one player and you want to play multiplayer games with xbox one s player. Can it happen ???
Get Wrecked (1 year ago)
Who else looked around for their phone when they said there was a Xbox app and then realized it was in your hands
dʒem (6 months ago)
How do you get the x box 1 app for you Android phone?
Skepzy (10 months ago)
Get Wrecked me
Jackson Parnell (1 year ago)
You used to be able to snap YouTube and play music while playing but I guess they don't do that anymore :(
Over 80 GB within 15 minutes 😛😛😛
Ben Foster (1 year ago)
if you have a computer keyboard plug it in on your Xbox one and you can use a keyboard in stead of a Xbox controller it makes typing a lot easier
Travis Smith (1 year ago)
Oh wow that's nice
DJayy/IceyH Kennedy (1 year ago)
Damn I didnt know you could do all this like record gameplay and take screen shots, I want my Xbox back now lol
FireBook 55859520 (1 year ago)
Wo
Julian Gauci (1 year ago)
It can do that but it cant go on porn hub by voice
Blekenzy (1 year ago)
He was listening to Justin's Bieber
Carson (1 year ago)
Wow... I thought that vid woulda been cool. I think everyone that has an Xbox knew at least 60%-70% of the things on this list. Thanks for wasting my time.😠
Red Dino gaming (1 year ago)
I have call of duty 3 on Xbox one
Javier crazymexican (1 year ago)
I love you
Javier crazymexican (1 year ago)
Your from outside xbox
o Nixki Nicole (1 year ago)
Xbox is just great!!💗💗💕💞
Ryan Keith (1 year ago)
The is the game at the end
teleporter online (1 year ago)
0:42 same
G8TORGAMING (1 year ago)
And u know that we didn't know how to do these?
Payton Easton (1 year ago)
1.Sub to me 2.like this comment 3.i will sub back :)comment when done
Rahmir Isaac (1 year ago)
the sad thing is ps4 already had some of these updates
Mostafa Tarek (1 year ago)
guys which is better xbox one or ps4
David Arrington (1 year ago)
(:
The ore Lord (1 year ago)
WHATS THE APP CALLED?
Brody Taylor (1 year ago)
Or iHeartRadio
CaptainCRAB (1 year ago)
My time has been wasted
Sunila Rana (1 year ago)
he typed so fast on an Xbox controller I cannot even do that on a keyboard it is in 2:14
FD The Gaming Animator (9 months ago)
Sunila Rana it was fast fowarded
I NatsuNinja I (1 year ago)
And people say PS4 is better, Xbox one is way better (and yes I know people have their own opinion on which consul is better) but personally I think Xbox one is better
IntenseShibe (1 year ago)
0:43 when i try to drive in gta
TheGamin'Ghost (1 year ago)
Things I already knew or don't care about..thanks Xbox -.-
Eshwar (1 year ago)
4:13 LMAO
The Gaming Chef (1 year ago)
Hears about groove, looks for the payday 2 song Locke and load.Then realizes I can't.
Dontreia Durant (1 year ago)
The Gaming Chef spotify on Xbox now
CrookedCreeper06 (1 year ago)
Guys I think I got one. If you turn your Xbox on It turns on
MIsTr sAndMAn69 (1 year ago)
If you didn't know on red dead you can go to the armedilo bar and get drunk
Add another one we're you can watch porn on it
meganator (1 year ago)
I love red dead redemption
Roman T (8 months ago)
I have the original on Xbox did they make different ones?
Roman T (8 months ago)
megadinoart345 same
Sean Boree (1 year ago)
3:05 that wasn't a gta race, that was just Franklin blowing up a car

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.