HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: IGN

Pokémon: Let's Go, Pikachu! and Let's Go, Eevee! Features Trailer

1833 ratings | 70477 views
A new look at Pokémon: Let's Go, Pikachu! and Let's Go, Eevee! that showcases more of Kanto, a look at some familiar faces, customizing Pikachu and Eevee, and more! Watch more trailers here! https://www.youtube.com/watch?v=OIySbYIHz6M&index=2&t=0s&list=PLraFbwCoisJA6xInpo8WhMSrR3Y7CjatL
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (444)
eka swasnawa (10 hours ago)
When release this game??
Alistor Hill (2 days ago)
Can it be 2 male characterz so i can play with my son
Jiro Conwi (3 days ago)
I wonder how would players accept it if the battle mechanic would be like digimon world.
Jiro Conwi (3 days ago)
I kinda like the graphics to be honest.
General kenobi (3 days ago)
It’s bullshit they haven’t added wild battles just so they can introduce Pokemon go players who haven’t played a main Pokemon game before I was going to get a switch just for this but now no wild battles only berry’s like go I’ll keep my money
John Kimball (3 days ago)
My only concern is that the battle system will be too streamlined to be engaging.
PandaPerson ! (3 days ago)
I want Eevee but I need to know if it has crap moves or not.
I'll be honest never played a pokemon game and only watched the first season of the show, but always kinda loved the whole world of it and this game looks like a decent place to get into it
Rafa Moss (4 days ago)
Online trading is huge, being team rocket 2v1 seems interesting.
Panda Studio (4 days ago)
Co - op 2 vs 1 in game? Unfair...
MrShadowing90 (4 days ago)
Can you still battle and train like regular pokemon
Lucas Teng (4 days ago)
"FRIENDLY RIVAL"
Dante Solaris (4 days ago)
Garbage.
Jojot22 LOL (4 days ago)
I love that they have it to where your pokemon will follow you, that was one of my favorite things in pokemon! It’ll look even more cool now that they have it in 3D so we can actually see the sizes and have it more realistic!
Michael B. Luna (4 days ago)
No random battles smfh!! I hates pokemon go WHY!!!! Dint they just stick to the original random battle
Andri Nugraha Sutomo (4 days ago)
Even after a few decades later they still use pokemon sounds from the GameBoy version of Pokemon games. Really nintendo? Is that the best you can do?
TheAwesomeDarkNinja (4 days ago)
WaSnT gEn 1 gReAt!?!?
Connor Chafe (4 days ago)
Now if only you could battle wild Pokemon normally, then you'd have my perfect Pokemon game
Jiaxin Jiang (4 days ago)
This is the game that nobody is not looking forward to it!!! Amazing human creation from the very very beginning! So excited!
Jose Espinoza (4 days ago)
Botw, Pokemon Let's Go, and Smash is the only reason I bought a switch!
Anthony Smith (5 days ago)
I'm so disappointed about these games, but I'm still gonna getm
Dank Budd (5 days ago)
The one problem i have with the game is it will be to easy
Dank Budd (4 days ago)
Blue 6899 I like that its kanto and Pokémon go there should be a harder mode for gamers who want a challenge, im still getting that game i just dont want to cruise through it without even having a Pokémon faint lol
Blue 6899 (4 days ago)
because its for casual gamers and children, the game for older fans is releasing next year.
AndroidInfo (5 days ago)
But!!!! Can you ride a magikarp!!!
AndroidInfo (5 days ago)
Atleast the rival is friendly Wtf I dont need that.... smell ya later! Feraligatr! #bringbacksprites #3dmodelsarenothingcomparedtosprites
Darth Yellowboi (5 days ago)
Magikarp
That Magikarp is the selling point right there
Mr. FLiP MunEy (5 days ago)
Looks cool just not digging the titles.
Blue 6899 (4 days ago)
well get use to it pokemon plan on releasing more "Let's go" games as a series for casual players and younger fans while the core series will now target hardcore fans more.
BellaV18 (6 days ago)
Japan has like the best Nintendo trailers ever.
patrick ross (6 days ago)
The friendly rival is a ditto in disguise dorkly was right
Alex Smale (7 days ago)
November cannot come any faster!
Vaishag Vaishag (7 days ago)
pls bring it for pc
Nick Wilson (8 days ago)
Wow they’ve finally run out of ideas
Blue 6899 (4 days ago)
no they haven't, gen 8 is coming out next year. they always remake older games and plus "they've ran out of ideas" you say on the 1st time they completely changed a major mechanic.
Sophie Wolf (8 days ago)
IDC IM BUYING BOTH
Is team annoying in the game?
Mr. Shneeblie (4 days ago)
Survivalist Extraordinare yep
DouaisienLOSC (8 days ago)
This game is so cute!
nidoqueen106 (8 days ago)
I like this game a lot for all the reasons shown in this bid. But I'm still wary of the Pokemon go catching mechanic being put in it.
Dead Chris (8 days ago)
Confirmed local battles its lit
Mattia Berti (8 days ago)
These trailers don't show the best parts of the games.
It'sKD (8 days ago)
I get people who are mad but this will be my first Pokemon game and I always wanted to play yellow
BigHailFan (8 days ago)
This actually looks like a lot of work was put into it. So I guess people were saying it's just a Pokemon Go clone freaked out over nothing.....again.
jeff kalyniak (8 days ago)
lol, meet your "friendly" rival. which we all named something oh so friendly >_> yuuuuuup
Marcixchu Marcixchu (8 days ago)
Sadly they removed rivals they tread u and make u feel like crap xDDD and the slot machines D: ...I know family friendly company since back then but..D:
Marcixchu Marcixchu (8 days ago)
This is actually pretty cool not gonna lie 😍😍😍
Jukio (8 days ago)
Smash Ultimate is gonna blow this popsicle stand. 💯
The only thing I'm less happy with at the moment is that you can't battle wild pokemons and only catch them GO style. They also mentioned that you can make your pokemon stronger with candies (like GO). But if that completely replaces the grinding process of preparing for difficult battles it will ruin the experience. Throwing pokeballs like GO, fine. But grinding like GO, super NOT fine!
ArgusLart (8 days ago)
Marcelo Coronado van Es actually, they've explained this. The candies won't grant pokemon levels. Instead, candies will function as replacement for the old carbs, zinc and etc. Candies will only boost the stats of pokemon. It's let's go version of super training.
No one (9 days ago)
i wonder if u put ur eevee or pikachu in the pc does he not rest on ur shoulder or head when u travel. or u can just not use them, in battle and still have them on ur head or shoulder? and can u evolve them? there better be more pikachu's and eevee's in the world cause i would like to get all eevee forms. casue finding people to trade a rare pokemon is gonna be annoying..
Speed Grump (9 days ago)
These friendly rivals miss the whole point of a rival. Rivalries are fun when you improve because you want to see the other person lose. When it's a friend it makes the win much less satisfying.
GhostProdigy S (9 days ago)
No nigh time ???🤨🤔🤔🤔
BOOM ERANG (9 days ago)
yeah, do not show that sheety pokemon go style ever again!!
IAmYous3f (9 days ago)
I just hate the fact you can just turn on the 2nd joy on and have a 2 vs 1 pokemon battle anytime you want
Arhen Santiago (9 days ago)
Did they completely axed the grinding mechanic?
CJ Mendoza (9 days ago)
But I wanna know if I can choose an evee and play as a male character
eazon (9 days ago)
MissingNO. better be in this game!
Đạt (9 days ago)
Yeah!! Console graphic
Mark Lee (9 days ago)
Is there any legendarys tho?
Rob Cotto (9 days ago)
Release this cash grab already so we can focus on the real game afterwards.
Kaguya (9 days ago)
I see what Nintendo and Game Freak did with the Starter Pikachu and Eevee female models Pikachu's female model is the same as always but Eevee's female model looks like an entirely new concept since the tan at the end of the tail looks like a upside down heart pattern when all this time Eevee has only had the triangle tan coloring on the end of its tail.
Tyler Lima (9 days ago)
Friendly rival? But he's always smelling me.
Crushenator500 (9 days ago)
Sold.
Bea-MT (9 days ago)
Battling wild pokemon > Pokemon go crap any day. This game looks PERFECT but that's literally the one aspect that will keep me from ever playing it. I can't stand Pokemon go or anything about it. Looking forward to next gen of normal Pokemon game though.
VeranaXS (9 days ago)
Bea-MT dude get over yourself, the wild battles are really not that important, plus all the actual fun wild battles will still be in since you can battle legendary pokemon
Ohioisonfire (9 days ago)
This game keeps looking better and better. P.s the only Pokemon games I've ever played were Go! and Colosseum
Joshua Perez (9 days ago)
Omg you can style your Pokemon's hair!!!??? $$$$$$ lol, I'll still get it
Project Monz Gaming (9 days ago)
This actually looks somewhat fun 🤔
Randy Lashley (9 days ago)
The Arcanine is the most beautiful thing I ever seen
Antonio Fortanet (9 days ago)
Can you or can you not battle wild Pokemon?
Get Off My Lawn (9 days ago)
Whenever Evee says “Evee!” It sounds it “EHBOI!”
Maderra -4 (9 days ago)
The only reason I'm passing on these games is the new catch mechanics, other than that the game looks amazing
Vanquese (9 days ago)
I prefer eevee over pikachu any day.
Zachary Mleynek (9 days ago)
biggest question, if i evolve eevee or pikachu, will they still be on my shoulder/head?
Robert Jif (9 days ago)
No Pokemon let's go magicarp
Artorias Drakthar (9 days ago)
they did remake the greatest pokemon game of all times
gabriel king (9 days ago)
Ayyyy new wii sports game!❤️
Riku2005 (9 days ago)
this trailer actually sold me on the game...unlike the one shown before.
MischiefP (9 days ago)
I want to fly on an Articuno. :D
Kirbzee (9 days ago)
"Friendly rival"
Deda Eli (9 days ago)
EXP you can gain by capturing pokemons and that thing is easily addicting. Arent wild battles annoying anyway? ;) it is also fighting, you think there will be nobody to fight you at certain point in the game?
General kenobi (3 days ago)
Deda Eli the only time I use repels is on victory road to get to the league faster then go back to catch and train
Jayashan Perera (9 days ago)
Yup im gonna buy a switch
Phillip (9 days ago)
So wait, all that power, all that extra space compared to a handheld game, and it's limited to gen 1?
VeranaXS (9 days ago)
Phillip well my theory is that the other regions will come as dlc later That would explain why there aren't sevii islands in this game and why you will be able to trade with pokemon go but there they already have gen 3 pokemon Well that's what I think atleast
Lue Yang (9 days ago)
Damn! Why make us choose between Pikachu and Eevee hahaha hmm......I guess I’ll go with Pikachu or not ahh my head hurts hahahaha
Jello Pudding (9 days ago)
I just want evolve Eevee already
Kanna Gaming26 (9 days ago)
Pokemon red ☺☺☺
Jay Xiang (9 days ago)
Can you play this game online, like online with someone in the partner mode, while your partner does not have to be next to you?
XxgunsxX1 (9 days ago)
looks great only down side cant battle wild pokemon >< and need to catch em like pokemon go app thats sucks
Sonic171000 (9 days ago)
Hard pass. Pokemon 2019 LETS GO!!!
Niklas Mock (9 days ago)
Did you just assume their gender ?!1?1?! 😏
Paul Nixon (9 days ago)
So pretty
Erika Myers Kawaii (9 days ago)
Awesome
Kelly Yamaguchi (9 days ago)
already Pre-owned lol cant wait
Rawan Kaiksow (9 days ago)
who else is getting the pokeball plus? and who thinks pluto is a cute name for my mew or caramelo cuz thats my cat's name
Siiiii. El. Mejor
Ken B (9 days ago)
Since I like to level grind in rpg games I’m going to have to pass on this game catching the same Pokémon over and over for exp is the reason I dropped Go in two days
Thearkel (9 days ago)
I really hope the 2019 game will make a BOTW-type leap in world design, story and graphics. This seems like a lot of fun but it's far from the potential the franchise has !
VeranaXS (9 days ago)
Thearkel true but look at it like this, since gamefreak got some experience of working on the let's go game's on the switch means the gen 8 games work and feel better because they don't have to get used to the hardware Hell gen 9 will probably be something like what you wish for if the pokemon games keep evolving like they do
Thearkel (9 days ago)
VeranaXS my expectations =/= hopes
VeranaXS (9 days ago)
Thearkel don't expect it to be too much better than this, it's still pokemon
Thanh Nguyen (9 days ago)
Nature evs and ivs ???
JetstreamShadow (9 days ago)
The rival looks like a more grown up version of the bug catcher that ditched the straw hat
SuperCaleb360 (9 days ago)
0:39 Now Pikachu can fart on your arm.
Daniel Gordon (9 days ago)
Is no one talking about the fact that whatever Pokémon is following you basically has the pickup ability? That’s actually a bit of a game-changer. Also, you can ride an arcanine. I’m kinda sold.
Aleverette S (9 days ago)
"Friendly rival" wut
Der Holzi (9 days ago)
That music.. beautiful
Jaanwaar Abanji (9 days ago)
Seems a bit too goofy for me, but perfect for young newcomers to the pokemon universe
Aasief Pillay (9 days ago)
Looks amazing. All Pokemon games going forward should look like this and have this type of GamePlay except for the catching mechanism. We should be able to battle and catch a pokemon

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.