HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: Kevin Kenson

Xbox One Elite Controller: Should You Buy it?

2055 ratings | 120748 views
Xbox One Elite Controller Review! Finally got my hands on the new Xbox One Elite Controller and wanted to bring you guys my final thoughts on it! While a great controller it's definitely not for everyone, watch for the reasons why! Wanna grab the controller? Go here! http://amzn.to/1Y0yGyw SOCIAL NETWORK THINGS: Twitter: http://www.twitter.com/kevinkenson Instagram: http://www.instagram.com/kevinkenson Snapchat: Kevinkenson
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (340)
Doctor sadullah
Emil (5 days ago)
love that Darwin shirt.
Ethan Unrau (16 days ago)
I'm watching this in 2018 and started following Kevin in 2017 and... That HAIR IS 🙃🙁
CrossPlatGaming (18 days ago)
Anyone never see him like this that's watching him in 2018😂😂
ZeRo_Flame (1 month ago)
I shall buy this!
nikon d3200 (1 month ago)
Best controller xbox one
Fredrik Love Byström (2 months ago)
now i know why he wears a hat in newer videos.
Danny K (2 months ago)
This dudes hairline is hilarious
SPH (2 months ago)
Put the beanie back on
Pungi (2 months ago)
I thought he had full hair
Rhyming Robby (3 months ago)
No wonder he always wears a hat.
mlmon (3 months ago)
Nigga look like nicholas cage
Guard My Fade (3 months ago)
Buy a mouse and keyboard instead I got an elite then returned it for mouse and keyboard
georgina bhattarai (3 months ago)
You look nothing like Kevin
super saiyan white voku (4 months ago)
now in 2018 i must by this controller for my one x
Jason Matthew (4 months ago)
I am getting this controller it's worth it
Seif Alian (4 months ago)
Bro please never take that beanie of your hair looks so ugly with out it
hud22415 (4 months ago)
His hairline is disgusting af
Danno P (4 months ago)
Now, in January 2018, the truth is known.  The controller's achilles heel are its bumper buttons which will break, 100% of the time, if you're a heavy player, which is not an unrealistic assumption if you're willing to pay this much for a controller.  Can be self repaired, but these as well will break, so learn to fix it (how to videos on youtube;  about an 8 on a difficulty scale of 1-10), buy lots of extra bumper assemblies (eBay) and just face facts.  Microsoft knows full well about this flaw and either can't or won't remedy this.  Buyer beware.
Epiclolgaming 70 (4 months ago)
His forehead is bigger than my future
Epiclolgaming 70 (4 months ago)
Dat trim doh
Robert Raya (4 months ago)
You look like Nicholas cage
lee mills (4 months ago)
thinking of getting one, but I've seen bad reviews on Amazon about build quality after a few months of use. So should I get one?
Skullcrusher81 Smith (4 months ago)
For that price it needs to make me satisfied if you know what I mean (😏🍆🍑💦)
EveryDayIsGameDay (4 months ago)
85% of comments: How his hairline is so messed up 14% of comments: how its too expensive 1% of comments: stupid stuff
The Tinker Wins Prods (4 months ago)
Can you program this on your Xbox?
DWMC DEVIL (4 months ago)
Like dude I like your vids but that hairline
Elite Gamer72 (4 months ago)
And the forehead is small
Elite Gamer72 (4 months ago)
The hairline is perfect
Hugo Viti (5 months ago)
Me poor 😐
Gerald (5 months ago)
Rip hairline
Wendy Miguel (5 months ago)
Lol I can get a elite controller for $90 refurbished
Diequan Gaming (5 months ago)
kevin i think is ugly in appearece and also not that good but will help in the competitive games. to really help the gaming experience the should do it with an wire by the way you are da best !😎
Cashmangamez Videos (5 months ago)
Lol Kevin looks so old in this video
XxxAufinator420xxX69 (5 months ago)
I understand why he always wears the beanie in newer videos now.
hababacon (3 months ago)
Same, I hate that damn beanie, but if people only talk about his hairline I get it.
CND Fan (5 months ago)
You’re kinda bold
Slav (5 months ago)
Scuff seems like shit
Flower boy (6 months ago)
Where is the hat
Beast YT (6 months ago)
The reason why he wears beanies all the in his videos is because.... of his hair!
Beast YT (6 months ago)
Look at the top of his head oh oh oh oh oh it’s ha! ha! ha! ha!
That One Kid (6 months ago)
Should you buy it:no
Gage Alter (6 months ago)
That hairline tho :0
Foxyzing Plays (6 months ago)
Youbaiuld
Jansen Rollins (7 months ago)
Does $150 give you a new hairline?
Damon Andon (7 months ago)
NO WONDER WHY HE WEARS A HAT ALL THE TIME XDD
NorwayKingz (7 months ago)
Hairline😂😂
nick junior (7 months ago)
It's not just a controller, it's an upgrade to your xbox one and an upgrade to all your games! I got mine today and my kd immediately increased. The hair trigger and quick ads, along with the USB cord making you quicker
TK Beatz (8 months ago)
If you play siege and your already good. Get this Controller and youll be acussed of hacks 😂😂😂😂
jaguar nation (8 months ago)
I love the dpad
bailey halifax (8 months ago)
This should've been a six second video
d Rodriguez (8 months ago)
This is gonna be worth 3 times the value 5-10 years out. Due to the fact kids are gonna lose the addons
MrBearsfan34 (8 months ago)
Don't waste your money on this controller. Doesn't last any longer than a normal one. I had one, didn't last a year. One of the bumper buttons busted off. Not happy at all.
waaaazzzzzuuuuuppppp (8 months ago)
Fuck scuf this was reaally worth it
Greg Tziatzias (9 months ago)
It doesn't even have a headphone jack
Bill Boyxx (9 months ago)
Hi I have a Xbox one elite controller and well it relly depends on what games you play and things like that the most popular game for it is call of duty it relly does work so if you are a hard core gamer then defently go for the elite controller BUT if you just go on the xbox ones every week I would say no do not spend your money on this so in my final opinion I would say yes
Royce Perreira (9 months ago)
Yeah this is better than the scuf controllers
trollman 0701 (9 months ago)
I fuckin love cheeze-its
Masonator (9 months ago)
why can't we just get a controller that just has a good build quality and not all these stupid gizmos and gadgets
Nate (9 months ago)
So this is Kevin without a beard and a beanie lmao.
Fruit Cake (9 months ago)
I'll help you all, *N o*
Laccer (9 months ago)
So... that's why you wear a beanie these days. Understandable, I also start to lose my hair at the age of 22. :'(
Jeremy Johnson (9 months ago)
I got one the best
Jeff Bryner (9 months ago)
Fuck know you shouldnt buy it!!! Its not worth it. People buy this dumb ass controller then bitch amd say the switch pro controller is too much at a $70 price tag. I could almost buy 2 for. The price of this one.
C.M. KESKIN (9 months ago)
You look weird without your beard
Cephus 101 (9 months ago)
put the beanie back on bro....not a good look😓😯
Spirit Outcast (9 months ago)
You can turn your own controller into a scuf/elite controller for only $45 by adding a collective minds strike pack and trigger grips... There's no reason to spend over a hundred dollars on this controller :l
Austin George (10 months ago)
this is what Morty is gonna look like when he grows up
True Gamer191x1 (10 months ago)
u turn hairline
True Gamer191x1 (10 months ago)
yes.
babyzeff (10 months ago)
Dude Where is your beanie??
hardlivinglife (10 months ago)
your hairline is F up.
Beast YT (6 months ago)
No the line is on point
Mr. Bean Laden (10 months ago)
I just got it because I wanted the extra features. And I'm not even a competitive gamer.
Fake Owl (10 months ago)
awwwwwww he looked so different
Gregg Stallard (10 months ago)
His hair looks like he walk in a barn and a cow just did the biggest shit in the world on him
Derek Wilton (11 months ago)
The reason for being able to change the brightness on the controller is so when you're playing at night and you don't want a bright ass light shining off your controller. The whole reason i hated the ps4 controller was because the light bar was so bright. Even after dimming it, that light was fucking annoying.
Vivan (11 months ago)
omg wtf is that hairline
Isaac Calderon (1 year ago)
U suck
Ethan Galema (1 year ago)
Seeing you without a hat makes me unsure if your 30 or 45
Harvey is a trooper (1 year ago)
Should I get xbox one s or xbox one elite
Erik2Ammo (1 year ago)
It uses the same weak analog modules als the standard controller and the DualShock 4. Not worth the money imo.
Richie Mercredi (1 year ago)
The tip of his nose moves when he talks...
AG Kaludi (1 year ago)
You look like a homeless pedo
Jason Victor (1 year ago)
is it good for battlefield. does anyone know ?
BudderScotch65 (1 year ago)
It is
BudderScotch65 (1 year ago)
Yeah
Drum My Base (1 year ago)
Too long didn't watch: Should you buy it? Yes
Server Six (1 year ago)
When you got your hair cut why was the bowl on the back of your head
Matt Mcgrath (1 year ago)
150 dollars for a controller. GTFOH lmao. Go buy a used Xbox one controller for 40 bucks lol
Matt Mcgrath (1 year ago)
The tough guy with unicorns on his page LMAO. I mean how old are you fuckhead 16, 17 lol, you a registered transvestite and all that too im guessing.? Its ok no need to hide behind your cartoons and fake names lol.
Matt Mcgrath (1 year ago)
Random users at it again lol. Probably got bullied everyday in high school so he gets up everyday and acts like a tough guy on the internet. LMAO Theres a reason you use a fake name and picture. You know nothing about me and honestly I could give two fucks about what some delusional idiot who I don't even know thinks of me believe me, no one cares. Probably some pimple faced fat ass who jerks it to gay porn and good housekeeping in his moms basement, Enjoy life loser. Probably don't even have a hs diploma. Just quit making a fool of yourself. You have a sick mind as well, most trailer trash does.
Matt Mcgrath (1 year ago)
Ok Random User lol. Internet tough guy.
Matt Mcgrath (1 year ago)
LMFAO!!!!! And the fuck knows me. Bet this fuckhead didn't even get out of 8th grade.
Matt Mcgrath (1 year ago)
O and for the record i took the 150 and bought 3 controllers much better investment dumbass
SneakerHeat23 (1 year ago)
Same music since last year and god damn ur hairline worse than bron bron
Justin (1 year ago)
i work night shift and its super important for me to be able to turn down the controller button brightness for days off so im not blinded
Fatalfish73 (1 year ago)
why do you have 61000 subs
Fatalfish73 (1 year ago)
you should have 610,000 subs
Ls Omegaa (1 year ago)
Your hair left the front and is all chilling at the back 😂😂👌🏼
Ishaan s (1 year ago)
Dafuq bio this cost more than a damn Xbox one
TheYoutubeChannel (1 year ago)
Smart point. Thx.
CloseProximity (1 year ago)
damn bruh, your hairline is FUCKED up
Server Six (1 year ago)
CloseProximity he has the worst hairline he'd look better bald
Oo oO (1 year ago)
CloseProximity fresh snip
Detox 2 (1 year ago)
CloseProximity it looks like he wearing a yamaka lmao
James (1 year ago)
Hairline on point👌
Russell Borromeo (13 days ago)
He looks so much nicer now 😂. Comes to show what a beanie and some facial hair can do
tacos for life (25 days ago)
i know
Cormac Fleming (1 year ago)
ForkOffYouFaggit he looks so different
Adrian Dennison (1 year ago)
idk why I haven't bought one yet tbh. I've been playing a ton of CoD and BF1 and it would make things a lot easier
Ls Omegaa (1 year ago)
Adrian Dennison ye
nerfnerd83 (1 year ago)
his hairline
GregsterRide (1 year ago)
Now that's an Elite controller review. Thank you i was looking for this
Snootigan (1 year ago)
man he looks odd without a beard
mr do (1 year ago)
I'm on my second one if you play NHL or FIFA forget wasting your money my first one the right bumper broke while I was using it. I had to order the replaceable part from china and figure out how to fix so I could get my hundred and 85 dollars worth ( I payed 15 for the bumper parts) The second freezes yes it freezes and I've updated it. I'll be playing and whatever game I'm playing my character will not move then he will, then he won't, and then it stops working all together and I've tried changing the battery but to no avail. Also the whole customization thing yea, NO most games don't support it anyway the half trigger pull doesn't work with battlefield so to me not worth it and hey just so you all know it's only guaranteed for a month and Xbox will not replace it unless you have the receipt. So again I'm on my second one, the parts are painted as if they are metal they are not they're just cheap plastic the sticks and d-pad are metal the rest is all plastic and fragile as hell. Don't waste your money gamers the only game this controller is good for is Arma 3
kazeshini (1 year ago)
personally I don't like this controller and taking mines back today to get a regular controller or Xbox One controller it's pointless for me to have this controller when all our players fighting games rarely like once every couple months I may play Halo so for me it's kind of pointless and it's slightly bigger and shape so it throws my game off a little bit
Adam Morrell (1 year ago)
kazeshini You are talking nonsense as the controller is great just for mapping controls,lol

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.