HomeХобби и стильRelated VideosMore From: Samuel Trew

How to Fix Cracked Games Opening in Steam

1668 ratings | 236292 views
Subscribe: http://bit.ly/SamTrew In this video I will be showing you how to fix it when your cracked games keep opening in steam. Cracked Games: https://www.skidrowreloaded.com/ Twitter: https://twitter.com/SamTrew4Free
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (895)
Aiciul (6 hours ago)
Didn’t help. Got my dick stuck in the CD player
Vilius Kasputis (15 hours ago)
It doesn't work for me :(
Yato (2 days ago)
oh, jesus it actually worked, i just thought it was just a prank vid or something like anyone else, but this did it, but you dont have to have deamon tools to do it tho, you can litterly just open the file with winrar instead of deamon tools, but thanks
Stefan (2 days ago)
THANK YOU
Jorn Staals (3 days ago)
thx
Xamza zee (4 days ago)
THANKSS i totally forgot about the crack folder you are a data saver i was going to delete my game lets give you a subscriber
Saad Ch (7 days ago)
guys little help here i pirated the game so i cant do what he is doing , there is only one place for the game on my laptop so only one crack file which got downloaded with the game and cant find the game>(insert game name)
The Bantersaurus Rex (7 days ago)
thanks
Azian (10 days ago)
how did he open the game file to replace the non verified files with the verified ones
Bob Extra bob (13 days ago)
Why don’t you stop being cheap and actually buy the game
KrypTic (15 days ago)
Thanks <3
Kandil Snow (19 days ago)
give the name of the site that you download games from
Sinister Garbage (20 days ago)
Yeah but what should i do if the game only the setup and the game application is not on a folder
Sinister Garbage (20 days ago)
Whoops it's actually on the Local E but it's still not working.
Abhishek Phillips 911 (21 days ago)
love you dude.... thanks!
Anthony Gameplay (21 days ago)
Thanks i totally forgot to crack my game lol but it works! You deserve a sub and a like.
Hypno dude (23 days ago)
Thank you dude on the internet :) I tend to accidentally download from like skidrow and codex who are notorious for opening there games in steam post download annoys the living shit out of me. I now know how to get around this. As a fellow gamer I salute you good sir
unkles (24 days ago)
Thank you
Malik Uzivert (26 days ago)
Bullfuck it didn't work😒
SmartBoi (1 month ago)
will you speak the fuck up?
Sauline Gaukine (1 month ago)
omg thank youuu sooo much!!!!!!!!!!!!!!
Max Barker (1 month ago)
Thank you :)
Alex Liossis (1 month ago)
does not work
Boboka Igdota (1 month ago)
Thank you so much! Its working u the best!
Max Hilton (1 month ago)
Is this young Mattophobia
Vint Gabriel (1 month ago)
thx man i waste 1 hour with this problem and then i find your solution
That french guy (1 month ago)
Hey how do i get to the crack file i have a pirate of farming simulator but idk how i get to the crack
Alex_TheForest (1 month ago)
MAN THANK YOU SO MUCHHH!!!! <33333
thank m8
TeamWolfz YT (1 month ago)
your pc and thank you! very laggy on ur end
Mark Maged (1 month ago)
Where should I put the crack file
Vlogency (1 month ago)
what do i do if there is no crack folder
shadow gaming pl (1 month ago)
Help meh subnautica doesnt activate but I don't wanna get a virus :'(
Caren4 (1 month ago)
Help I don't have the crack and I can't find one aywhere for Castle Crashers, what do i do?
damqn stanchev (1 month ago)
thank you
Kristjan Lapanje (1 month ago)
thank you soo much you a fuckin legend
Maximus Rex (1 month ago)
Ty <3
Asia D'Avanzo (1 month ago)
That worked, thank you so muuuuuch ;-;-;-;-;
EvilP 1 (1 month ago)
Can someone give me a link to the steam api
Gamer2345679 (1 month ago)
STILL opens steam I did everything you said.
Eqcy Bread (1 month ago)
Saint Sam Trew of the internet god bless you. seriously ty
MarkasHD (1 month ago)
My guy
scotti (2 months ago)
thanks a ton
Ned Dethick (2 months ago)
i love you bro
BrokeTV (2 months ago)
I only have the iso file...
Gaming and Coding (2 months ago)
http://igg-games.com/ dose it better
jellyfish player (2 months ago)
ur good boi
StarGaming (2 months ago)
You're the best man... Thankz
kiran narasimham (2 months ago)
worked for me
Luka Saradzic (2 months ago)
will this work on call of duty ghosts because l waited so much to finish the download and sadly it opened steam.l hope this works man..
samuel jakobsen (2 months ago)
Mine say in the steam way: "Preparing to launch game" and then it opens the steam page for the game. Any suggestions?
kirby de paz (2 months ago)
Thank you so f*cking much. I love you. No homo
Blobs E (2 months ago)
i ain't the most tech savvy, but even i managed to do this. thanks mate!
thx
OMFG-Gaming (2 months ago)
hero
ZachGamingMsi (2 months ago)
I don't have a crack
Ben MacWurstfinger (2 months ago)
Thank you so f*cking much dude, I <3 you
jerguss games (2 months ago)
thanks i delete steam dll file and its working
silver owl (2 months ago)
Thank you so much I had so much pain downloading games to start my channel but they didn't work thank you so much Samuel trew
Gamerking2015 (2 months ago)
thanks
Just Everything (3 months ago)
You are the best man in the world
Supercoolpanda (3 months ago)
Pornhub file at 1:37 lol
Samuel Trew (3 months ago)
Lol what?
Alex Blanchette (3 months ago)
get a fucking working mic buddy.
SPOKY SKELETON (3 months ago)
but dude where i can find the crack folder
Triggered2k18 (3 months ago)
Just want to say thank you!
ReiRui1 (3 months ago)
You the man, man
Niss (3 months ago)
Damn thanks a ton
Hari Ramanan (3 months ago)
can u give me those two dll files plzz i want em
Mahdi lt. (3 months ago)
Thanks🙏 do you have a solution for this issue? Gfwl doesn't pop up in batman ac goty version but it works fine for normal version. I haven't found a solution yet. 😭
ALaa CHarikhi (3 months ago)
i copied the crack and i still have the same problem any help :( !!
Kristy Boye (3 months ago)
It worked! Thank you so much, I always get stuck with stuff like this. Keep up the good work!
JOSHUA BUTLER (3 months ago)
good vid, forgot about the crack files would of never solved it with out this vid <3
EFOGGG (3 months ago)
thx for the tutorial you are very fucking help me!my mood booster so now i can play my games!:)
Yui Hirasawa (3 months ago)
Thank you!! It Works like a charm
Hadley Souther (3 months ago)
ive done this for so many games now but for some reason the one for 911 operator it won't let me copy it, saying its a virus. i know cracked files can be false flagged but its really annoying, i just snagged one from another folder
Amtech Organisation LLC (3 months ago)
hi 👋 please I need your help lile really really need your help. My windows defender deleted some of my game files like some .dll files but I can't fix that but now it deleted the application itself I mean the launch application to run the game please now all my games file are still intact but the application file to click and open the game is missing please is it possible for me to download just that application file and put it back? please tell me there is a solution please.
My Nguyen (3 months ago)
awesome, thanks
Caroline Reporter (3 months ago)
i copied and pasted all the files from he crack files to the game file , now it doesnt take me to steam anymore but it doesnt lunch , when i start it the window open in the taskbar for few seconds then disappear again ! im trying to lunch hollow knight , please help !
Duxy K (3 months ago)
Thanks!
Voltonik Electronics (3 months ago)
U R A GOD BRO!!!
Voltonik Electronics (3 months ago)
subbed and liked :D
Crazy Pixels (3 months ago)
or just install this https://www.microsoft.com/en-us/download/confirmation.aspx?id=20914
Tactical Gamer AT (4 months ago)
Bro thank u very much saved me from destroying my computer
Whiskast (4 months ago)
Thanks dude, cant understand why people disliked this.
Brandon Perez (4 months ago)
Ini file not found it says when I open the game:/
Arctic Gaming (4 months ago)
God fucking bless dude!!! I only crack offline games, and I just got Dark Souls Remastered so excited to play!!!
BOSTASH (4 months ago)
it worked the subscribe ad like buttons worked <3
GantΖ (4 months ago)
You are a life saver
Mix Nimko (4 months ago)
I cant hear anything what he's saying
The Sarcasm Effect (4 months ago)
hey i need your help listen so did what you told to copy those btw mines a codex so copied it then placed it in the game but steam still pops up help me please
Imortalmage 1 (4 months ago)
That worked, I’m surprised. Thanks.
coldplague (4 months ago)
your video is useless kill yourself
Edvardas Nikita (4 months ago)
Omg thank youuuuu
K.G.A (4 months ago)
YOU ARE THE MAN. was always wondering why this happend. never searched tho. thx
Leon Zlatkovski (4 months ago)
Dude
Howard (4 months ago)
Dude, i need help here. When i installed Rising Storm 2 Vietnam, it didn't have the CODEX/Crack file, what do i do? I tried copying files from another game but didn't work. Please help!
wwe uk stars (4 months ago)
will you marry me
an0nim shaolin (4 months ago)
beautiful.
Jack Riley (4 months ago)
I'm fucking stupid, dude. I can't believe I forgot to copy the crack.
Jack Pandalord (4 months ago)
So it's as easy as pie, huh.. Thanks a whole lot!!!
The Gameholic (4 months ago)
Thank you soooooo much
Mr Rabbit (4 months ago)
hmm, actually kinda clever. ty for not wasting my time, i rate this 9/11
jehad al-hasan (4 months ago)
i don't have steam_api

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.